Seminaro tikslas: suteikti visapusiškų teorinių bei praktinių žinių apie maistingumo, sveikatingumo teiginių pateikimui keliamus teisės aktų reikalavimus, bendrą ir specialų reklamos teisinį reguliavimą, konkurencinės aplinkos įtaką planuojamai arba vykdomai reklamai, taip pat reklamos turinio, formos bei pateikimo būdų analizės teisinius aspektus, įskaitant rizikas. Seminaro metu taip pat bus aptariama VVTAT formuojama reklamos tikrinimo praktika, aptariami teisminių ginčų atvejai, teismų priimami spendimai ir jų įtaka maisto produktų reklamai.
Kam skirta? Visiems maisto verslo subjektams platinantiems, importuojantiems, gaminantiems, maisto produktus, maisto papildus bei jų specialistams, atsakingiems už maisto produktų bei papildų kūrimą, ženklinimą, o taip pat marketingo, kokybės, rinkodaros, pardavimų atstovams.
Seminaro eiga ir temos:
10:00-11:15 Maisto papildų reklamos turinys, forma bei pateikimo būdas teisininko akimis. Bendrieji reikalavimai reklamai, (ne) sąžininga komercinė veikla. Klaidinanti reklama. Paslėpta reklama socialinėje erdvėje. Galimi skundai, ginčai ir jų prevencija. Mažareikšmiškumo kriterijų taikymas praktikoje.
11:15-11:30 PERTRAUKA
11:30-12:30 Vartotojo intereso apsaugos samprata ir teisės aktų reikalavimai. Omnibus direktyva. 30 dienų mažiausios kainos taisyklė. Dažniausiai pasitaikantys pažeidimai, atsakomybė. Teismų praktika. Laukiamos naujovės teisiniame reguliavime.
12:30-13:15 PIETŪS
13:15-14:45 Teiginiai ant maisto papildų ar produktų: teisės akto raidė ir praktinis pagrindimas. Teisės aktų nuostatos ir praktinis taikymas bei pagrindimas. Kas galima, o ko ne?
- Maistingumo teiginiai
- Sveikatingumo teiginiai
- Vitaminų ir mineralų kiekiai, ženklinimo subtilybės
- Instrumentiniai tyrimai ir kitos teisinės subtilybės
- Konkrečios situacijos, praktiniai gerosios ir blogosios praktikos pavyzdžiai.
14:45-15:15 Praktinis užsiėmimas. Etikečių formavimo praktikumas – kaip teisingai pateikti teiginius
Seminaro aptarimas